LEVERINGEN & RETOURZENDINGEN

Hoe leveren jullie?

Alle bestellingen komen in aanmerking voor gratis verzending in Nederlands. Eenmaal je bestelling geplaatst, bevestigen we deze via e-mail en zullen we je op de hoogte brengen zodra je schermen naar je op weg zijn en de bezorggegevens.

Voor alle bestellingen die voor 11:00 uur geplaatst zijn, zullen de schermen (indien in voorradig) in 1-5 werkdagen geleverd worden. Bestellingen die na 11:00 uur geplaatst worden, zullen de volgende werkdag worden verzonden en komen 1-5 werkdagen na uw bestelling aan. Voor bestellingen met artikelen die niet op voorraad zijn, nemen we contact met je op om je te informeren over een levertijd en verschillende opties.


WAAR LEVEREN JULLIE?

Alle bestellingen komen in aanmerking voor gratis verzending in Nederlands. We leveren ook in heel Europa. Europese bestellingen worden dezelfde dag verzonden indien deze vóór 11 uur GMT geplaatst worden, of de volgende dag indien deze na 11 uur GMT geplaatst zijn. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht met de verwachte aankomsttijd zodra je bestelling verwerkt is.


EN ALS IK VAN GEDACHTE VERANDER?

Geen enkel probleem. We bieden een 14-dagen retourbeleid zonder reden. Je kan op elk moment van gedachten veranderen zodra je bestelling geplaatst is. Neem eenvoudig contact met ons op en we zullen je bestelling annuleren. Als de bestelling bij ons al de deur uit is, stuur het ons dan gewoon weer terug, zonder enkele reden te moeten geven. Je bent aansprakelijk voor de kosten van het retourneren. We bieden gratis levering, maar kunnen geen gratis retouren aanbieden.

Het retouradres is:
Venrayseweg 130C Fresh Park,
Venlo,
5928 RH Nederland


WAT KAN IK DOEN ALS DE SCHERMEN BESCHADIGD BIJ MIJ AANKOMEN?

We doen ons uiterste best om alle schermen zorgvuldig te beschermen. In het uiterst onwaarschijnlijke geval dat uw goederen bij aankomst beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en stuur ons een foto van de schade, zodat we dit kunnen melden bij een van onze bezorgpartner en jou een artikel ter vervanging kunnen sturen.


Als u ziet dat een deel van de levering beschadigd is aangekomen, vragen we u bij aankomst te tekenen voor “beschadigd”. U moet ons dan ook binnen 7 dagen hiervan op de hoogte stellen om ophaling of vervanging van de beschadigde artikelen te regelen. Als u dit niet binnen deze periode doet, kunnen we niet doorgaan met een claim van onze koeriers en eventuele vervangingen of terugbetalingen zijn dan naar eigen besluit.

IK WIL MIJN SCHERMEN RETOURNEREN

Als je je schermen wenst te retourneren, dan is dat geen enkel probleem. We bieden een 14-dagen retourbeleid zonder dat je een reden hoeft te geven. Vanwege de grote omvang van de producten kunnen we geen gratis retourzendingen aanbieden omdat we al een gratis levering aanbieden, dus je bent aansprakelijk voor de kosten van de retourzending.

Het retouradres is:
Venrayseweg 130C Fresh Park,
Venlo,
5928 RH Nederland

We behouden ons het recht voor om een bedrag in mindering te brengen op de terugbetaling in geval van schade aan het scherm die door de klant wordt veroorzaakt waardoor het onverkoopbaar zal zijn. Bijvoorbeeld als je in het scherm hebt geboord voordat je het terug hebt gestuurd naar ons.

Sluiten (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Zoek

Winkelwagen

Uw winkelwagen is momenteel leeg
Shop now